Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Rozwiązanie "Powitalnego Rozdania" :)

                                            Witajcie  Dziewczyny !!!!


Nadeszła ta długo wyczekiwana chwila a mianowicie finał "Powitalnego Rozdania". Chwile się zastanawiałam nad formą losowania i uznałam że chcę mieć jakąś pamiątkę po tym pierwszym niemalże historycznym wydarzeniu :D .Chętnych do udziału było bardzo dużo i spędziłam 1,5 godziny na śmiesznym wycinaniu losów ale było warto gdyż będę miała fajną pamiątkę . Zwyciężczyni Gratuluję i czekam na adres do wysyłki a pozostałym uczestniczkom dziękuje za udział i cierpliwość .



Oto jeszcze raz przygotowane przeze mnie  Nagrody .













moja maszyna losująca :) z szczęśliwie wylosowanym losem :)












Szczęśliwy Los należy do......Paprykens :)

Gratulacje !!!!



 Świetna nazwa bloga :)








Jeszcze raz moje gratulacje i życzę powodzenia wszystkim w rozdaniach u innych :)

 Buziaki ;**

27 komentarzy:

  1. Gratulacje i serdeczne dzięki za zabawę;))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) szkoda, że sie nie udało, ale może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziękuję dziękuję :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,ale tu pięknie,kobieco i pomysłowo.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck

    OdpowiedzUsuń